2010-06-23

Midsommarhelgen

Midsommar är i antågande. Har inget planerat alls. Endera åker jag till Uffe och ungarna i husvagnen, eller så har jag filmmaraton på egen hand :-(

Det är lugnt och fridfullt på jobbet, jag är helt ensam i hela huset eftersom lärarna har sommarlov. Det är även ett kommunbibliotek bredvid där man sitter, men där är det öppet 12-17 så de är osynliga på förmiddagarna. Ganska tråkigt att jobba nu med andra ord. Jag går ner till ett annat hus och fikar, där sitter expeditionspersonalen, så lite folk träffar jag i alla fall.

Idag stundar lunch på nyöppnade Hemmavid i Ljusdal. Mums!

1 kommentar:

♥ Nina ♥ sa...

Skitsnygg blev bloggen din tycker ja!

Jo mappar kan man skapa med själva iconerna till apparna. Om du håller in som när du ska flytta dem, å sedan drar den ena å släpper på den andra så blir det en mapp med båda i. Å sen kan du dra dit fler å döpa mappen till vad du vill. Supernajs!