2010-06-29

Sommartränat

Sommarträning har jag hunnit med äntligen. Förra veckan var första träningen på fyra veckor, grym träningsvärk. Denna vecka känns det mycket bättre. Har knappt någon träningsvärk alls. Anna E är grym instruktör i MRL och det är så jäkla kul trots att luften typ står helt stilla i lokalen och det är fruktansvärt varmt. Men skönt efteråt! Mycket folk har det varit också, kul! Jag kör MRL måndagar och BodyPump torsdagar, en bra kombination. Eventuellt kommer vi att köra ett pass MRL utomhus i sommar, det blir riktigt skoj det med!

I helgen fick jag något konstigt skov av "inte-vara-sugen-på-att-köra-hoj", men så tog jag en tur till Jennie och fikade på söndag kväll och kände att aaaah vad härligt det är ändå! Så den bakterie eller vad det var blev jag botad ifrån tack och lov. Ikväll hade vi tisdagstur, till Hennans camping dvs inte särskilt långt, men tur det, för det började regna. Vi var 12 pers om jag räknade rätt.

Jag har tre dagar kvar att jobba innan det är semester i FEM VECKOR!
Det ska bli skönt att vara ledig, men å andra sidan så blir jag otroligt rastlös om jag inte har nåt att göra och behöver folk omkring mig. Det finns saker att göra här hemma, inte tu tal om det, men man ska ju ha lust också... Börjar semestern med ett besök hos D i Göteborg. Åhå, här ska handlas skivor kan jag lova! :-) Något annat är inte inplanerat förutom ett ev besök hos bror med barn då de semestrar i Sthlm. Kanske en sväng på Gröna Lund eller Tom Tits?

Inga kommentarer: