2011-03-04

Sportlov!

Äntligen helg - äntligen SPORTLOV!
Jag har tagit semester så jag är ledig ända till torsdag nästa vecka!

Idag har jag lyckats med att köpa en plyschjacka/tunika/rock (svårt att benämna den rätt tycker jag) i liknande shape som den jag köpte förra veckan på Johanna. Gillar den mycket och när jag igår såg en kvinna i kommunhuset med en annan modell med ett fint virkat hjärta på ryggen så kände jag bara "oh my god, en sån liksom måååste jag ha". Ja snart ser ni mig i en dokumentär på tv med rubriken "Tvångsmässigt samlande". Muahahhahaha!

En sån här fast svart. Man kan inte ha för många tunikor. Så är det bara! ;-)

Hur sugen är jag inte på att boka en utlandsresa då? Va? Va? Va?
Om allt faller på plats så kanske kanske det blir en resa till Grekland i maj. Det beror lite på mitt ressällskap. Men jag håller tummarna!

Idag är det fredag. Jag ska ligga i soffan, sticka klart Misans halsduk och glo på tv hela kvällen. Ska knappt röra mig annat än möjligen för att hämta nåt gott att äta. Trevlig helg alla!

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Ja efter denna envisa vinter, kan man inte känna något annat än att åka utomlands.
Grekland är väldigt fint på våren, vi var på Kreta förra året i maj.
Nu om någon vecka möter jag våren på Fuerteventura :)

Ha en trevlig lördagkväll!