2011-03-27

Seg söndag

Herregud vilka långa dagar! Jag har inga problem att slappa i soffan. Ja alltså slappa i soffan när jag HAR LUST med det! Nu är jag ju tvungen till det och är det inte alls särskilt roligt. Jag blir ju så rastlös så det är inte sant. Men men, det är bara att bita ihop. Igår åkte jag till Ljusdal en sväng och grattade Anna-Lena som visserligen inte fyller år förrän i morgon men hon firade även sin ekonomiexamen. Det var skönt att få träffa lite folk måste jag säga. Men när jag kom hem så hade ena dränet läckt en del, så idag har jag verkligen tagit det väääldigt lugnt.

Igår fick jag lite hosta, och det var bland det värsta jag varit med om. Fyy vad det gjorde ont när jag hostade alltså, det går inte att beskriva!


När det inte händer så mycket i ens vardag. då skulle jag verkligen kunnat bli en sån som skriver totalt oväsentliga statusar på Facebook. Sånt brukar jag reta mig på, när folk skriver sånt som verkligen är "intresseklubben antecknar". Bättre att låta bli att skriva nåt då, anser i alla fall jag...


Misan och Ludde var hit och hälsade på idag. Hon kom hem från Afrika igår, vi pratade länge när hon var på tåget hemåt igår. Verkligen en annorlunda resa jämfört med en charterresa till Ibiza liksom ;-)

Inga kommentarer: