2011-03-16

Jobb...

Idag är det en vecka kvar till min operation. Det känns fortfarande lugnt. Gruvar mig inte för narkosen och själva ingreppet. Det som känns läskigt är hur jag kommer att må efteråt. Hur det kommer att gå att ta sig till tåget och om jag kommer att ha väldigt ont. Men i värsta fall så får jag be någon köra ner och hämta mig helt enkelt. Planen är i alla fall att jag åker ner på tisdag kväll, sover hos Mimmi. Infinner mig 7.30 på onsdag morgon för operationen. Vid lunch på torsdag får jag åka hem om allt går bra. Det som brukar strula är visst att man kan få vätska i såret. Jag får tydligen någon sorts dränering. Jag räknar alltså med att vara hemma igen på torsdag kväll :-)

Den här veckan har jag jobbat i Bollnäs två dagar i rad. Det känns riktigt bra att vara där en dag extra, det blir en helt annan helhet helt enkelt... Ska försöka att jobba så fler gånger, jag kan passa på under omvalet t.ex, då behövs jag ju mer i Järvsö och kan jobba dubbelt veckan innan eller nåt i Bollnäs istället. Note to myself...

Jag är inne i en riktig läsperiod nu. Slukar bok efter bok. När jag avslutat en så börjar jag direkt med en ny. Avslutade precis Rosa Elefanter av Karin Brunk Holmqvist, den var rolig. Nu blir det en till Michael Connelly, jag gillar Harry Bosch ;-)

Inga kommentarer: