2011-04-10

Lägesrapport

Här går det upp och ner. Har varit feberfri i några dagar nu, men ikväll hade jag 37.9 igen :-( Jag tänker i alla fall jobba i morgon, så det så!

I torsdags fick jag två sorters antibiotika pga febern samt att jag fortfarande är så svälld i magen. Märker hittills ingen skillnad på svullnaden, men det är ju såklart svårt att avgöra. Jag har två par byxor som jag får på mig, suck...

Igår var jag till Misan, vi smaskade ostkrokar och jordnötsringar och tittade på Körslaget. De var inte bäst och inte sämst denna vecka Team Andreas. Men det var i alla fall fel kör som åkte ur enligt mig. Team Jakob skulle ha fått säga baj baj!

Igår på dagen var jag till Hudik på styrelsemöte med SMC Gävleborg. Jag såg flera hojar inne i stan. Blev faktiskt inte det minsta sugen. Det är för tidigt och för kallt. Punkt slut.

Inga kommentarer: