2011-04-07

Ont i ryggen...

Det har inte varit någon bra vecka. Jag har haft feber till och från. Har fått hemskt ont i ryggen, hade det förra veckan också men denna vecka är det än jävligare. Antagligen pga att jag går som en hösäck efter operationen, har svårt att räta på ryggen och gå stolt, det gör ont i magen och såret då. Sen kan jag bara sova liggande på rygg, så det blir ingen variation direkt.
Ont i ryggen är inget jag brukar ha, men det har hänt att jag fått någon sorts låsning i ryggen, som gör att det värker i bröstryggen och gör lite ont att andas. Precis så har jag nu. Heeela tiden!
I vanliga fall så kan jag "bota" det hela genom att t.ex hänga mig i en dörr, "knäcka" ryggen osv. Men det går inte nu pga operationen. Jag lider!
Jag har svårt att sitta på en vanlig stol. Måste hasa mig ut på kanten och halvsitta om ni förstår hur jag menar... Då går det bra.

Idag har jag lovat mig själv att jag MÅSTE ringa kirurgen och berätta om febern. Det är inte bra att ha feber efter en operation.

Jag vet
Lovar att ringa

Igår tog Lotta stygnen på mig i alla fall. Det var tydligen sytt med någon elefanttråd, för hon fick inte av tråden med skalpellen, så tjock var den. Men det gick bra till slut

I tisdags var jag på bio. Hur många lingon finns det i världen. Bra film. Gråt och skratt.

1 kommentar:

Sofia sa...

Gumman, va jobbigt det låter :( Du gör nog rätt i att ringa doktorn.
Kram.