2011-07-01

Semesterdags!

Sista arbetsdagen innan fem veckors semester!
Igår kompade jag ut och var på stranden från kl 11.30, det var för varmt för att jobba! Idag är vädret inte sådär jättelysande, men skönt att det är lite svalare ändå.

Jag vaknade 5 i morse så jag var på jobbet strax efter 7 idag, ska snart avsluta och förflytta mig till Ljusdal. Kristina och jag ska träffas och göra grovplanering av hösten samt författa de brev vi alltid skickar ut till föräldrar inför skolstarten. Vi tänker nog sluta vid 14 eller nåt idag...

Det finns en R som är på tapeten som sms:ar och ringer lite då och då. Men han är en märklig person. Jag har ingen som helst aning om var jag har honom. Vill han vara kompis, inleda ett förhållande eller bara ha något flyktigt? Ingen aning! Det finns liksom inget att diskutera än så länge, för det har inte "hänt" något eller så, men spänning finns där, det är ett som är säkert... Han är väldigt dynamisk och "härlig" på nåt sätt...

1 kommentar:

Cordelia sa...

Sedärja!

Alltid trevlig att vara eftertraktad oavsett. Själv har jag haft dvala i många år på den fronten men idag kände jag en ilning i kroppen när jag tänkte på en viss person. Najs!

Ha en skööööön semester nu...