2011-08-04

Killar...

R är nu historia, maken till svår man har jag nog aldrig stött på. Först tar han kontakt och det blir 100% kontakt och sen nada liksom. Sånt får mig inte att växa direkt, så bye bye R...
När vi ändå är inne på killar: Det finns en J som hängt med på msn i tja... kan det vara 6-7 år eller nåt. Sedan den tiden då jag dejtade (idogt, jag erkänner) på nätet. Han vill träffas och har fört det på tal ett antal ggr men jag vet inte jag. Han är liksom "för ung" om det nu finns något som heter så.
Nu släpper vi det här med killar.
Jaha, hade jag nåt mer att säga då eller? ;-)

Tja, kan ju berätta att på måndag så börjar jag att jobba igen. Det känns helt ok faktiskt. Jag ska jobba fram till 14 och sen drar jag ner till Gävle och Rörberg, så det blir lite mjukstart sådär...

Vi har kommit igång bra med att repa teater också, det är jättekul! Nästa vecka ska vi börja att köra på scen, hittills har vi mest gått igenom manuset och petat i det. Läs mer om teatern här

Jag gjorde värsta bästa fyndet på en loppis också häromdagen. Två muggar som i "fina affären" kostar typ 375:-/st betalde jag 50:- för totalt. Jag hade två sedan tidigare som jag köpt på rea så nu har jag fyra. Superfina! De kommer härifrån

1 kommentar:

UlrikaBorg sa...

Vilka fiiina muggar!!! Kommer gärna och fikar nån dag hemma hos dig om jag får mitt kaffe i en sådan mugg! ;-) Okejdå, jag kommer gärna annars också....