2007-11-13

Mer sjukdomsrapport...

I lördags låste mitt knä sig.
Kände att det gjorde ont och liksom ungegär som att "nåt låg snett". Det är alltså samma knä som jag skadade när jag vurpade på hojen i somras. Jag befann mig på en julmarknad när det hände, så det var ytterst pinsamt att behöva linka ut hängande på min fasters karl. De skjutsade hem mig och sen satt jag i soffan i kanske två timmar och tyckte synd om mig själv. Jag vickade och böjde på knät och tänkte än en gång att det var nåt som låg fel. Plötsligt kände jag att det la sig rätt igen och vips kunde jag stödja på benet!

Nu har jag ringt sjukhuset, det här behöver utredas. Knät är lite svullet och ömt och liksom "buckligt". Kan det vara någon broskbit som spökar? Ja man vet ju inte. Just nu är jag i alla fall livrädd för att halka. Och jag som ska till Stockholm i helgen. Mina vänner kanske får skjutsa mig i rullstol! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ska du till Stockholm? Vad ska du hitta på då? Ska vi ta en fika kanske om du har tid?