2010-09-01

Åka bil till mc-träff, är det bra det?

Idag blev det sån där risgrynsgröt på "korv" till middag. Är det bra eller anus kan man undra?
Säkert massor av socker och andra tillsatser, men jag orkade helt enkelt inte laga nåt idag. Kom hem kvart över sex och då skulle gräset klippas. Jaja, man tager vad man haver...

I morgon drar jag norrut till Åre och SMCs årsmöte. Tanken var att åka hoj upp. Men efter söndagens hojtur i 10 grader så fick jag nästa bryta loss mig själv när jag kom hem. Fy fasen vad kallt det var. Det utlovades 3-4 grader i helgen i Åre så då bestämde jag att Nä, det får bli bil!
Liiite skämmigt (larvigt, jag vet) är det ändå att komma i bil till just detta årsmöte. Ja det är väl sisådär 250 mc-burna där förutom jag. Men jag får lifta med bästaste kamraten Tomas och hans chef, så vi blir i alla fall tre bilburna. Vi får väl skämmas ihop, hihi

Roligt ska det i alla fall bli. Det blir väl lite festligheter både fredag och lördag skulle jag tro. Lördag är det ju middag och stor baluns. Kanske hittar man nån snygg och trevlig knutte att dansa med. Vem vet... ;-)

I övrigt så rullar allt på. Har kommit igång bra med träningen igen. Kör tre gånger i veckan nu, ibland fyra. Ikväll var jag och besökte nya passet Afropowerdance och det såg riktigt roligt ut. Kanske man skulle testa det också nån gång...

Jo, just det ja. Jag kanske får besök av D i september-oktober. Myyysigt!

Inga kommentarer: