2010-09-08

Nytt jobb

Igår jobbade jag första dagen på mitt nya jobb på Hälsingegymnasiet i Bollnäs. Det var... helt ok... jag har inte något rum för mitt rum är inte klart än och det finns inga möbler förrän vecka 44. Så det blev lite som det blev igår. Svårt att veta vad man ska börja med också, jag menar jag har inte något material, ingen dator etc etc. Men jag var in i några klasser och presenterade mig, satt även och pratade med Nina som är en av ägarna och vi gick igenom vad som gäller. Jag kommer att jobba tisdagar 8.30-17.00 och är ledig på alla lov. Skönt! Kände mig lite lätt stressad när jag insåg att det är avstämningsmöte varje dag från 16.50.17.00. Hade nämligen tagit på mig att vara passvärd på BodyPump igår. Då bör man vara på plats ca 18.20. Mötet drog ut till 17.10 och jag har ju en timmes restid och skulle även hinna äta middag innan. Pust. Men jag hann eftersom det fanns skollunch över som man fick äta av, så jag hann äta innan mötet. Det kändes bra på nya jobbet i alla fall...

Körde BodyPump både i söndags och igår. Nu är jag på G vad gäller träning igen, det känns riktigt bra även om jag har en axel som spökar. Kändes dock lite bättre igår, men det gör ont när jag kör triceps. Ikväll är det ingen träning men dock styrelsemöte med Gymmix. Du tränar väl med oss? ;-) Vi har massor av pass att erbjuda. Ikväll är det t.ex Afrodans. Såg riktigt kul ut när jag var där och fotade förra veckan. Ska testa det, men det blir efter min bukplastik så jag slipper skvalpet ;-)

1 kommentar:

♥ Nina ♥ sa...

Ne men hamnade du i Bollnäs du å =) hihi. Va skoj! Kanske vi springer på varandra där oxå då! =)