2010-09-08

Lista

Hittade en rolig blogglista hos Sofia

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Jag började på mitt nya jobb!

Vad gjorde du kl 08 i morse:
Satt på morgonmöte här på jobbet

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Pratade med en kollega som jobbar i Delsbo

Det sista du sa högt:
Hej då

Det senaste någon sa till dig:
Tack

Vad har du druckit idag:
Mycket kaffe!

Vad var det senaste du åt:
Körv och pärer till lunch

Vad var det senaste du köpte:
Mat

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit

Vad är det för väder hos dig nu:
Soligt och fint

Godaste glassmaken:
Vanilj kanske (gillar faktiskt inte glass så mycket)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja… vet inte riktigt

Sover du tungt:
Jaa, jag sover för det allra mesta väldigt bra

Drömmer du mardrömmar:
Väldigt sällan

Trivs du med ditt jobb:
Ja verkligen!

Favoritklädsel:
Jeans och tunika

Favoritlåt just nu:
Varje gång du möter min blick - Kent

Vad ser du om du tittar till höger:
Gräsmatta där det just nu spelas brännboll

Vad gör dig glad just nu:
Gulliga sms ;-)

Vad ska du göra härnäst:
Gå och leta en elev och ge henne en lapp som hon behöver inför sin Prao

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Nöjd och glad

Favoritgodis:
Sockerbitar, skumbananer

Kläder just nu:
Jeans och en svart/grå tröja från Indiska

Sommarplaner:
Utlandsresa gärna!

Hur många kuddar sover du med:
Tre

Spelar du något instrument:
Nej men har spelat blockflöjt ;-)

Morgon eller nattmänniska:
Definitivt nattmänniska, kommer sällan i säng före 00.30 på vardagarna

Vad är viktigast för dig:
Att må bra

Är du kittlig:
Neej

Snarkar du:
Nej, inte nu längre. Snarkningarna försvann med övervikten

Stjärntecken:
Stenbock

Äckligaste insekten:
Typ alla!

Stökigt eller välstädat:
Skulle vilja vara mer pedantisk men tyvärr har jag rätt rörigt...

Längtar du mest efter just nu:
Att få gå hem

Inga kommentarer: