2010-09-15

Soft soffdag

Har en soft kväll idag. Tränade både i söndags och igår, så ikväll blir det vila. Tisdagarna blir lite stressiga eftersom arbetsdagen avslutas med möte som slutar vid 17 eller strax därefter. Halv sju senast ska jag vara på plats i träningslokalen och har ju en timmes restid hem från jobbet också. Igår hann jag precis hem, svida om till träningskläder och slänga mig i bilen igen. Liiite stressigt då! Men på sätt och vis så är det skönt att åka och träna, för när man är sådär lite stressad så är det skönt med träning och rensa skallen.

Letar ett par brallor med ljus och lykta. Gröna tajta jeansleggings. Såg dem i Åre förrförra helgen men min storlek var slut. Nu har jag varit in på affärer som säljer Vero Moda i både Ljusdal, Hudiksvall och Bollnäs men de har dem inte :-( Ska ringa Vero Moda i Gävle i morgon och se om de har dem. Isåfall så hämtar snällaste Anna-Lena dem åt mig :-)
Har i alla fall inhandlat ett par superhöga stövlar på Deichmann för 350 pix. Inte världens bästa kvalitet precis, men billigt! Oj, nu insåg jag att ni nog tror att jag köpt stilettstövlar? Näe, det är skaften som är höga, inget annat! ;-)

På fredag ska jag ut och äta med f.d jobbarkompisar från Järvsö Ungdomshem. Vi är ca 15 personer och det ska bli superkul att träffas!

Inga kommentarer: