2010-10-11

Into the wild...

I fredag åkte jag och Annika till Gävle. Jag skulle på pubkväll och avslutning med SMC. Annika hakade på. Vi bokade rum på Scandic CH mitt i stan. Lyxigt värre. En riktigt trevlig kväll som avslutades på b-stället Bilagan. Nu har man testat det å. Det blir nog ingen repris. Jag bara väntade på att någon skulle börja spela banjo där ;-)
Vi ägnade lördagen åt lite shopping inne i stan först och sedan ute i Valbo. Jag letade en grön höstjacka men det verkade vara "några" fler som ville ha en sån för det var slut överallt.

Igår tittade jag på en så bra film. Into the wild. Jag bara måste beställa filmmusiken. Det är Eddie Vedder från Pearl Jam som gör den, gillar hans röst.

Har haft min snälla lillebror här ikväll som hjälpt mig att montera ner min gamla duschkabin som nu ska gå till de sälla jaktmarkerna. Vi började även att montera ihop min nya porr eeeh duschkabin. Orsaken till jag kallar den porrkabin är för att den är utrustad med speglar ;-)
Ja inget jag vill ha om man säger så, men alternativen var liksom:
1. En duschkabin utan speglar och även utan blandare och duschmunstycke. Totalt pris ca 16.000:-
2. Porrkabin med speglar och blandare och sånt. Pris 5.500:-
Ett enkelt val alltså. Man vänjer sig nog vid speglarna ;-)

Inga kommentarer: