2010-10-27

Catwalk, tandläkare, sjukgymnast

Modellandet i lördags gick finfint. Fick komplimanger för klänningen jag bar, ska jag köpa den undrar en del människor? Näe, jag tyckte klänningen var fin, men köper jag den så har jag en känsla att den kommer att hänga oanvänd i garderoben. En riktigt rolig dag var det i alla fall.
Var även ut på Järnvägs i lördags. Det var skoj. Mycket folk i blandad ålder. Träffade en del elever som jag fick presentera mig för, det var ju ett tag sedan vi träffades och de kände såklart inte igen mig...

Idag har jag varit till sjukgymnast ang mina höfter. Jag har köpt sulor som skall flyttas över mellan alla skor jag använder. Sjukgymnasten säger att jag har fel ställda ben och att jag på så sätt är väldigt ostabil i mellangärdet och knäna. Han demonstrerade med och utan sulor och jag märkte stor skillnad. Enligt honom kommer jag att få väldigt ont om några dagar men sedan skall det vända. Jag hoppas verkligen att jag blir bättre i höfterna. Skall även prova PowerPlate och jag har fått några stretchövningar som jag skall göra hemma. Puh! Skall fortsätta med BodyPump tyckte sjukgymnasten, men avvakta med annan träning tills jag fått stablitet i knän och höfter. Passar mig perfekt!

Jag har köpt mig en ny vinterjacka som jag tänkte hålla på ett tag. Men vips så blev det så kallt och den fick användas bums! Jag har blivit en riktig fryslort...
Jag har även varit till tandläkaren under veckan. Fixat till en bit av en tand som pajade förra veckan på konferensen i Orbaden. Fick även definitivt besked att en av tänderna som jag rotfyllt måste borras upp. Ooooh det ger mig rysningar bara att av att skriva det där... Dyrt blir det och hemskt är det!

Inga kommentarer: