2010-10-22

Nostalgi

Hittade min gamla flickrumstapet hos Susanne på hennes blogg. Oj oj oj, tänk att allt kommer tillbaka! Det blev vattenskada i mitt rum, kan ha varit 1977 eller nåt sånt. Jag fick då möjlighet att välja tapet och heltäckningsmatta själv vid renoveringen. Heltäckningsmatta var liksom det absolut senaste det, wow vad häftigt. Den här tapeten tillsammans med mörkbrun matta blev ju nåt alldeles extra det




Det har varit en intensiv vecka. Konferens i två dagar i Orbaden. Korvstoppning med en massa nytt då vi nu ingår i en ny enhet. Men otroligt trevligt. God mat också och framförallt så var det efterrättsbuffé båda dagarna, mums!

Det känns lite pirrigt inför morgondagens modevisning, men jag hoppas att det ska gå bra!
Ska gå ut på krogen i morgon kväll också, det var evigheter jag var ut i Ljusdal. Men det är mycket folk i omlopp i helgen och det blir säkert kul.. Vanligtvis är det ganska mycket yngre på krogen men medelåldern är nog högre i helgen, vilket är bara bra...

1 kommentar:

catja sa...

Den har jag med haft i blått!!! :) Måste vara den...väldigt likt iaf. Vad kul att se den. Ska se om jag finner en bild från mitt gamla flickrum och jämföra. Allt blir modernt igen det bara går runt och runt.