2010-11-15

Måndag...

Har haft huvudvärk av och till senaste veckan. Det gillas inte! Jag brukar sällan/aldrig ha huvudvärk. Idag var jag på Vintergatan hela dagen. Det gillas! Det blir väldigt intensivt när jag är där, den ena eleven avlöser den andra och det blir inga andningspauser alls kan man säga. Trevligt, men liiiite jobbigt ibland. Jag gillar mentaliteten och stämningen på skolan.

Skulle till tandläkaren efter jobbet men fick nojan och avbokade. Usch, jag fixade inte att gå dit idag helt enkelt. Fikade med Anna-Lena istället. Ikväll har mamma varit här, jag bjöd på middag och sen la vi ut en massa kläder som hon ska sälja på Tradera. Tänka sig, en av skjortorna hamnade direkt i min garderob ;-) Det är billig shopping det!

Tog in min bärbara cd-spelare i sovrummet igår kväll och drog igång en U2-skiva. Underbart att höra "All I want is you" och Bonos härliga röst. Kan knappas finnas nåt bättre sätt att somna på...

Inga kommentarer: