2011-07-10

Facebookstatus

Jag blir så trött på folk som ändrar status på Facebook till "I ett förhållande" eller "det är komplicerat" efter att ha fått hugg på krogen eller efter att ha träffat en tjej/kille typ 3 ggr. Vet man då att man är i ett förhållande? Ska inte nämna några namn, men vissa ändrar då status hit och dit hela tiden. Det är så jävla B! Personen(erna) i fråga är dessutom livrädda för att ha status "singel" och den jag främst tänker på har ständig sms-kontakt med typ 5 brudar samtidigt. Patetiskt!

Ikväll ska Ingela, Lotta, Ann-Louise och jag träffas i Lottas stuga i Oppli för vår årliga grillfest. Eller fest är väl att ta i, det brukar gå väldigt lugnt tillväga nuförtiden. Vädret är ju inte så bra tyvärr, så personligen så hade jag hellre velat vara hemma hos Lotta i Nore, för då hade jag kunnat få skjuts hem och sova hemma. Men men, om vädret klarnar upp så är det underbart fin i Lottas stuga, Rolf har gjort ett så fint däck där man kan sitta och titta ut över sjön. Underbart!

I morgon åker jag till Rörberg igen. Tar bilen för jag ska köpa ett täcke på Ikea, liiite svårt att frakta det på motorcykeln ;-) Tör man gissa att jag kommer ut med några fler prylar än det där täcket också? hihi

Jag VET att jag är dålig på att uppdatera fotodagboken, har bilder men ingen lust. Det kommer!

3 kommentarer:

Cordelia sa...

Haha! Jag har "I ett förhållande" för att få vara ifred. Så töntig är jag. ;o) Tycker att just den aspekten av Trynboka spelar noll roll för min del. Jag skiter högblankt i om de är komplicerade eller singel. Säger ju inget om människan bakom alls. =o)

Bilder på gaddningen, tack! *önskar*

Mia sa...

Jaa men det är helt ok Cordelia. Det är de som ändrar hit o dit jag retar mig på. Typ om jag spanar på en kille och vi pratar tre gånger, då ska jag ändra status till "det är komplicerat"... huh....

catja sa...

Bitvis allt för mkt trams på fb dvs sådant du nämner. Jag har några på min lista som ÖSER ut en miljon bilder på sina intressen. [läs: en och samma hund] Jag är där allt mer sällan och nu har jag definitivt semester från fb fram till hösten. :) Det är mest ett tidsfördriv när väder är dåligt eller nattetid på jobb.