2011-07-08

Tatuering!

Semesterdag 2-4:
Slappat på beachen, badat och tagit det allmänt lugnt. I tisdags kväll var Helen och jag till Hudik på Sigge Hill. Har saknat den tillställningen! Kvällens hemliga gäster var Dogge Doggelito och Salem al Fakir. Dogge var kanon, Salem var bra men hade så seeega låtar. Massor av folk var det också.

I onsdags tatuerade jag mig. Nu håller jag tummarna för att jag inte reagerar på den röda färgen som sist. Det var ju 15 år sen och det är helt nya typer av färg nuförtiden, så tatueraren trodde inte att det var någon fara.

Igår lunchade jag med Björn, sen blev det fika med både Anna-Lena och Helen. Igår kväll kom Gustav och Elin hit, har saknat dem så! De sov här och det var ju supermysigt såklart. Idag har jag fixat lite inför Färilaveckan, vi ska dit och ställa iordning idag.

Nu ska jag luncha med Helen, sen till optikern för kontroll + beställing av linser. Hörs häj!

Inga kommentarer: