2011-07-22

Stockholmsfrämmande

På tisdag kommer Mimmi hit och stannar till fredag *gör vågen*
Då blir det mycke sånt där "ut och åka och kolla in en massa ställen". I like it! Mimmi tycker att det är kul att komma ut på landet och hitta ett helt annat utbud än vad hon är van från Stockholm. När vi pluggade ihop så följde hon ofta med mig hem på helgerna, så hon har ju varit här en hel del. Stenegård vet jag att hon gillar... Sen måste jag ju såklart ta med henne till LillBabs Kafé, Rosehills och kanske Mellankvarn i Delsbo. Sist hon var här så var vi på DollarStore (som jag f.ö tycker är lite "B" sådär) Men det finns mycket billigt OCH bra att köpa där också!

Ikväll ska jag och Björn ha vinkväll och ta fram alla lik i garderoben och dessikera dem. Det ska bli jävligt kul! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja!! Dollarstore är B men man hittar ju alltid en massa onödiga, härliga saker man behöver. :) Kram Maria

Cordelia sa...

"Dissekera" heter det väl? *besserwisser och stavfascisten Cordelia i farten*