2011-07-21

Tredje semesterveckan

Herregud vad semesterdagarna spurtar, nu har det ju gått en vecka till snart. I natt var jag till Arlanda och hämtade hem Misan som varit i Afrika i 2,5 vecka. Så jag sov till 11 idag, det kan jag säga att det var vääääldigt längesen jag gjorde det senast...

Igår började vi repa inför teatern. Usch det känns pirrigt men otroligt roligt. Jag hoppas att det går bra. Framförallt så hoppas jag att jag ska klara av det, hur ska man minnas alla repliker liksom? Men det ska väl gå det med. Mycket repningar kommer det att bli, vi kör "sommartider" nu och det innebär att det är rep 3 dagar/vecka. När semestrarna tar slut så kommer vi att repa söndagar samt två vardagkvällar. Det innebär att jag kommer att missa mina träningspass två kvällar i veckan eftersom vi repar precis de kvällar jag brukar träna. Det känns väl sådär kul. Men förhoppningsvis så är vi klara med repen i slutet av september så får jag ta tag i träningen efter det då.

Den här klockan funderar jag skarpt på att beställa, jag tycker den är jädrigt snygg, lite kamouflage liksom...

Inga kommentarer: