2011-07-04

Semester

Semesterdag 1 såg ut såhär:
Vaknade 5.15 av att en jävla fluga är i sovrummet och kryper på mig. Jag tycker det är skitäckligt. Hade varit förutseende och tagit med mig en flugsmälla, men när jag tog fram den så var flugan väck :-(
Så jag klev upp 5.30. Klockan 6.30 hade jag en plåt med kakor i ugnen ;-)
Jag städade skafferiet och bakade lite mer...

Ringde Lingvalls Motor för femtielfte gången och fick ÄNTLIGEN svar. Nu har jag besällt ett bränslepumpsrelä.

Vid 11.30 åkte jag till Ljusdal och lunchade med Ulrika. Där stötte vi ihop med Helena så vi satt och surrade ett bra tag. Åkte på Coop och handlade och sen hem och bakade chokladbiscotti.

Vid 17 tog jag Kawasakin och åkte till Ljusdal där Björn mötte upp och vi åkte på Moläta i Järvsö.

Ja det var den dagen det...

Inga kommentarer: