2011-09-07

Nytt jobb!

Jahapp. Då har man ett till jobb då. Fem skolor, jag tyckte liksom inte att det räcker med fyra. Jag gillar utmaningar... hahahhahahhahah

Nä, det blir kanske lite mycket men jag behöver pengarna helt enkelt. Från och med nu är jag även SYV på Friskolan Lust och Lära i Bollnäs. Erbjudandet passar mig utmärkt eftersom de vill ha någon på "Konsultbasis" vilket innebär ett bollplank till lärarna och nästan ingen elevkontakt, det fixar de själva med hjälp av sina coacher. Jag ska ha sju föräldramöten nu i höst på kvällstid, samt hjälpa lärarna med info om regler etc. Så det blir på fritiden, passar bra när teatern är slut om en månad, då har jag mer tid...

Teatern ja... ja aldrig får man andas ut. Vi har fått tråkigheter i ensemblen så en tjej har hoppat av. Vi (rättare sagt jag) hittade en ersättare som kändes kanon men hon ringde idag och känner att det tar för mycket tid så hon drog sig ur. Ja, rep ca 16 timmar i veckan + heltidsjobb är ingen dans på rosor. Enklare för mig som inte har några barn och man som vill ha min uppmärksamhet när jag kommer hem såklart. Och det är så himla roligt!

Inga kommentarer: