2011-09-19

Positiv feedback

Förra veckan var en riktig skitvecka. Jag var låg både måndag, tisdag och onsdag. Onsdag eftermiddag var jag på ett möte på Vintergatan och när precis skulle ila iväg till teaterrepet så säger rektorn på skolan "har du tid i 2 minuter, jag har två grejor jag behöver ta upp med dig".
När vi kommer till hans rum så spänner han ögonen i mig och säger "du ska väl inte sluta?"
Han hade hört att jag fått jobbet på Lust och Lära i Bollnäs eftersom han känner rektorn där. Jag förklarade att jag INTE ska sluta, utan att Lust o Lära är på kvällstid. Då sa han "det var en jäkla tur det" och sen bara överröste han mig med beröm. Jag höll på att börja gråta. Det är säkert! Jag stod och svalde och svalde... Han berättade vad eleverna sagt om mig, vad lärarna tycker om mig och slutligen vad han själv har för uppfattning om mig.
Fan, jag duger, jag ÄR BRA! Jag kände mig så glad och pigg när jag gick från skolan måste jag säga. Vad skönt att ÄNTLIGEN få lite feedback, det händer inte särskilt ofta...

Vad har hänt annars då? Jaa inte mycket.... Var på supertrevlig vinkväll hos Jennie i fredags. Sov över hos Anna-Lena och i lördags var vi på Finess och fikade. Det var urlänge sen jag hade tid att fika! Söndag var det teaterrep igen och ikväll likaså. Jag har idag varit på Vintergatan hela dagen och efter lunch åkte jag med niorna till kondomfabriken i Hennan. Riktigt intressant var det!

2 kommentarer:

Millan sa...

Klart du duger!
Klart du är bra!
Synd att man inte får höra det så ofta man behöver, dock... Men nu fick du det, så håll fast vid den känslan! Den gör så mycket gott.

Stor kram från Trollhättan!

Cordelia sa...

Vad härligt att du fick så mkt beröm! Det är du värd, helt klart. Man växer ju en decimeter minst i rocken av sådant och stärker självförtroendet.

Bamsekram!