2011-11-12

Livet kan vända i ett nafs...

Jag tänker mycket på Ellie och hennes familj. De påbörjade provtagningar igår. De måste söva Ellie för att kunna ta alla prover, hur lätt är det att få en 5-åring att ligga stilla i magnetröntgen? De ska ta magnetröntgen på HELA kroppen på henne. Fatta!
Ryggmärgsprov, benmärgsprov, blodprover etc etc... Sen påbörjas cellgiftsbehandlingen. Fy fan!

Personligen är jag ganska tillfreds med livet just nu. Ganska - skrev jag.
Livet är inte enkelt. Ibland blir det trassligt.
Ibland är det trassligt bara ibland, men bra för det mesta.
Ibland är det trassligt mest hela tiden och bra bara pyttepyttelite.
Ta mig härifrån. Bort från alla beslut. Jag vill få lugn och ro.

1 kommentar:

Cordelia sa...

Varmaste kramar till dig! Känner igen mig i raderna om trasslighet...