2011-11-05

Uttråkad

Jaha, då har allt återgått till det normala igen. Slut på teaterrep, ingen hojsäsong. Detta innebär för mig tristess, inget att göra, tråkigt, klättrar på väggarna, dööööööör av understimulering. Fredagar är jag ofta väldigt trött efter arbetsveckan så jag har inget emot att bara umgås med mig själv, slöa i soffan, glo på tv osv... Jag brukar i regel gå och lägga mig rätt tidigt eftersom jag klipper med ögonlocken lagom till resultaten till idol vid 22.30.

Det är inte alltid jättekul att bjuda in sig själv till sina vänner, ibland bara vägrar jag. När man är singel så är min erfarenhet att man inte alltid bjuds in när de vänner som har relationer ska ha middagar etc. Då bjuder de bara sina parvänner. Hm.

Igår läste jag ut en bok som var "sådär", helt ok men bara ok. Nu har jag börjat på en ny. Förhoppningsvis kan jag slå ihjäl några timmar med den...

2 kommentarer:

Jerry sa...

Mia, jag har givit upp. Tack för din kommentar hos mig. Jag orkar inte längre... kram!

Sofia sa...

Vilken vacker bild du hade på dimman!