2011-11-25

Veckan som gick...

Ellie är nu opererad igen, de har tagit vävnad från halsen och när hon sväljer mat så finns det risk för att det kommer ut ur näsan. Nsta vecka startar antagligen cellgiftsbehandlingen. Lilla fina Ellisen!

Veckan har varit intensiv. Enskilda samtal med nior och igår jobbade jag och Kristina ihop på Stenhamre på en temadag. Vi körde "heta stolen" med nior och det gick väldigt bra med de två första grupperna. Med sista gruppen gick det sådär. Två personer var respektlösa och förstörde för de andra... tråkigt...

I morse vaknade jag kl 4 och kunde omöjligt somna om. låg och tänkte jobb i två timmar. Hm, undrar om det varit "lite mycket" denna höst? Idag har jag varit på Vintergatan och avslutade dagen med styrelsemöte där eftersom jag blivit invald i styrelsen. Känns riktigt kul!

För övrigt så har jag ett pirr i kroppen som behöver komma ut. Har dock ingen lösning på det problemet kan jag säga...

Inga kommentarer: