2011-11-22

Stockholm


Precis hemkommen från Stockholm och två dagars konferens med jobbet.
Jag och Kristina åkte ner i söndags kl 12 och efter att ha dumpat packningen på Hotell Oden där vi bodde, så åkte vi in till stan och åt på en Libanesisk restaurang. Underbar hette den. Rekommenderas!
Sen slappade vi på hotellet, åt smågodis och tittade på tv.
Måndag: Konferens hela dagen, sen in till stan för lite shopping. Min kassa är skral denna månad. Ett par "ridskor", ja jag vet inte vad de kallas men de fick följa med hem i alla fall.. Såna här skor:
Efter shoppingen så blev det middag med de andra på nån kinakrog bredvid hotellet. Det var gott men jag åt för mycket och fick sen ligga och ta igen mig på hotellet, herregud vad dumt!
Idag konferens igen innan hemfärd. Skönt att vara hemma!

Inga kommentarer: