2011-12-04

Återträff Järvsö Ungdomshem

Igår var jag på återträff med Järvsö Ungdomshem där jag jobbade från 94-04. Det var både ungdomar och personal. Ca 35 hade anmält sig men många dök inte upp. Antagligen så var det lite läskigt med mycket känslor - både positiva och negativa - som framkallades. Det kom även några som inte hade anmält sig och det var då himla roligt det! Vi hade superkul verkligen! Vi träffades 14.30 och jag åkte inte därifrån förrän 19.30!

Åkte till Anna-Lena och Jon och tittade på Så mycket bättre efteråt, det var Lalehs kväll. Hon är fantastisk tycker jag, så ung, så ambitiös och så begåvad vad gäller musik. Ang programmet så tycker jag att Lena Ph borde kunna göra bättre prestationer vad gäller låtarna denna säsong, Etype är väl ingen sångare men verkar vara en sympatisk kille, Mikael Wiehe måste vara latast i Sverige och Tomas Ledin är nog en helyllekille. Ja det var några analyser från juryn i Tallåsen det, haha...

1 kommentar:

Sofia sa...

Ja, Laleh är verkligen något för sig. Hennes låt Snö är så jäkla härlig! Jag ska se E-type på fredag ;) Det ska bli skoj.
Kram!