2011-12-10

Twitter - näe!

Äh, Twitter suger. Det är begränsat hur många tecken man får skriva. Det räckte in på lååånga vägar för det som jag vill häva ur mig.
Så nu har jag en anonym blogg istället. Muahahhahahah!
Nä, ni får inte adressen. Ingen som jag känner "på riktigt" kommer att få adressen.
Vem ska då läsa där? Kanske ingen, men det skiter jag i. Jag behöver få ur mig bara. Som nån sorts propp som man kan öppna lite då och då liksom.

Ikväll har vi haft Nobelmiddag hemma hos Uffe. Det var hur trevligt som helst. God mat och glada barn, Gustav och Elin har hjälpt till massor och tyckt att det varit roligt. Nu blir det godnatt här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför nämner du din nya blogg här överhuvudtaget då??

Mia sa...

Till anonym: Eeeh, hur menar du nu?

Jag skriver vad jag vill här i min egen blogg. om jag nämner min anonyma blogg har ingen med att göra, så länge jag inte lämnar ut någon annan eller kränker någon etc. Eller?

Jag har fler läsare än från Ljusdal serru.