2011-12-13

Kommentarer i bloggen...

Jag förstår mig inte på folk som ska ha åsikter om tamejfan allting.

Vad jag skriver i den här bloggen är MIN BUSINESS.

Jag har under åren fått en hel del taskiga kommentarer; om hur jag ser ut, vilka kläder jag har etc etc. Därför valde jag för ett tag sen att godkänna kommentarer innan de läggs ut.
Just därför har jag även skaffat en hemlig blogg, där kan jag skriva vad som helst (inga namn såklart) och få ösa ur mig lite.

Jag skriver den här bloggen för MIN skull, inte för er som läser här. Jag hänger inte ut någon här och jag nämner inte några namn när jag öser galla över något som hänt.

Så vad är problemet liksom? Klicka på röda krysset om det inte passar!

Tack på förhand!


3 kommentarer:

Cordelia sa...

A M E N !
Kan inte göra annat än hålla med. Själv har jag fått fan från ett visst håll för att jag skriver precis vad jag tycker och tänker. Det var visst förnedrande, fast inga namn nämndes. Numera skiter jag blankt i vem som tar åt sig. Som sagt, det finns ett kryss i högra eller vänstra hörnet beroende på vilken sort man surfar på.

Kram!

Marion sa...

Jamen vad är det med folk liksom???

Du skriver vad DU vill, skit i vad folk tycker. Går det inte att spärra dem som skriver skit?

catja sa...

Heja DIG!