2011-12-17

Julklappsbestyr

Jag får ångest över årets julklappar! Eller ångest är nog ett för laddat ord... Det är Gustav som det är svårt att handla till. Han blir 12 år i februari. Då kommer man liksom inte med Lego/t-shirt från KappAhl/Leksaksbilar direkt. Nä, nu är det märkeskläder som gäller. Herrn är lite kräsen också haha... När han fyller år så ska han få en resa till Stockholm av mig. Han och jag ska åka dit och bo på hotell. Det blir ju rätt dyrt, så det blir nog en slant nu så han får spara till resan och liksom "betala" själv, även om pengarna ursprungligen kommer ifrån mig.
Elin har jag handlat klart till, inväntar ett mjukt paket ifrån HM som jag verkligen hoppas hinner komma innan jul.

Nu pratade jag precis med Annika och då pratade vi om nåt - som jag inte kommer ihåg - som fick mig att tänka på vetevärmare. Jag sydde såna till Gustav och Elin i fjol och nu kom jag på att jag kan sy såna till min faster + man. Hah! Jag får nog ihop julklappar så det blir bra ändå...

Nu mot Ljusdal och lördagsfika med Annika!

1 kommentar:

Susanne sa...

Men ÅH vad bra att jag läste det här inlägget just ikväll! En kollega pratade om vetevärmare och att hon önskar sig en sån. Jag har en hjärtformad som jag har sytt som jag tänkt ge henne men glömmer hela tiden att ta med den till jobbet. Men NU kommer jag ihåg! Tack!

En resa till Sthlm med någon man gillar. Typ det finaste man kan få.