2011-12-02

Sassa brassa mandelmassa...


Tja vad säger man om den här veckan? Den har i alla fall gått i matens tecken.
Åt ute med Björn i tisdags och med Misan i onsdags. Idag lunchade jag med Anna-Lena. Pengarna rullar ;-)
Det har hänt en del annat också men inget jag har lust att ta här.
Men för att jag själv ska komma ihåg det så säger jag bara: LURV!
Man vet ju aldrig när jag sitter och bläddrar tillbaka i bloggen. Om tio år så säger jag kanske; "men vad menas med lurv?" Men minns jag inte vad det betyder så får det vara så, hahah ;-)

D bjöd ner mig till Göteborg i helgen men jag har inte möjlighet att åka. Annars hade jag definitivt gjort det! Jag gillar Göteborg, mycket! Vi kommer ev att ses i januari istället. Planen är att han kommer hit.

Jag har ikväll bakat godaste saffransbullarna EVER!
Fyllningen bestod av smör, mandelmassa och vaniljsocker. Jag säger bara MUMS!

Inga kommentarer: