2012-12-06

Diskbråck x 4

Idag har vi spelat sista föreställningen av "Vad är problemet". Föreställningen gjordes på Folkteatern i Gävle och det var mycket folk som tittade. Vi var så himla bra idag! Vet inte om vi någonsin har varit bättre än idag faktiskt....

Tyvärr så var det snökaos efter vägarna idag, när vi åkte hem så tog det över 3 timmar att köra. Vi körde 60 mest hela vägen, värsta snöröken! Per som jag åkte med körde dock tryggt och bra...

Jag fick igår veta att jag förutom de två diskbråcken i nacken så har jag även ett diskbråck i bröstryggen (långt ner) samt ett i ländryggen. Läkaren frågade om jag varit med om någon olycka eller nåt, för min rygg ser krokig och defekt ut. Summa sumarum: 4 diskbråck. Jag har även artros i båda facettlederna i ryggen. Ja det var väl en rolig julklapp jag fick då... :-( Har tid hos Ortoped den 20 december, då får jag veta om det blir operation eller ej, ena diskbråcket trycker på en nerv, det är det som gör att jag har huggande smärta i ryggen...

Det blir ingen Spanienresa för mig i jul som planerat. Flygresorna är jättedyra och dessutom har det strulat till sig på annat sätt; lägeneten som mamma och Co skulle bo i är vattenskadad, så de får bo i en mindre.

Inga kommentarer: