2012-12-25

Livet är snurrigt..

Vilka fina vänner och släktingar jag har!

Nu när jag inte riktigt är mig lik så ställer de upp till 100%. Ringer/messar och är oroliga, erbjuder skjuts och hjälp etc. Herregud vad jag uppskattar er alla!

Livet snurrar på. Igår var jag och Uffe hos Faster & Fido och åt samt lekte julklappsleken. Jag kom hem med ett ljus och en isskrapa. Idag har vi vårt "riktiga" julfirande eftersom Gustav och Elin var hos sin mamma igår. Jag skulle ju köpa julklappar i fredags. Men det blev ju till att tillbringa tiden på Hudiksvalls Sjukhus istället, så nu blev det som det blev med julklappar. Som tur är hade jag köpt en del till ungarna. Sen tager man vad man haver så det blir nog bra ändå det här.

Det är fortfarande ganska snurrigt i huvudet. Med tanke på den bula jag har i skallen så slog jag nog i rejält när jag ramlade. Var in på Unitis i förrgår och tackade för att de tagit hand om mig. Tydligen så hade jag gått omkring och varit besvärad en stund innan jag tuppade av, hade gått och torkat kallsvetten ur pannan liksom och dragit i halsduken. Herregud, plötsligt blir livet sig inte likt liksom...

Jag letar resor. Om jag hittar något prisvärt så åker jag till Spanien över nyår till mamma. Jag behöver luftombyte och jag behöver VILA!



1 kommentar:

Jerry sa...

God fortsättning och ta hand om dig!