2012-12-22

Plötsligt så vänds allt upp och ned...

Den här hösten har varit den värsta i mitt liv!
Dels har jag haft problem med nacke och rygg, inte vetat vad som var fel och när jag väl fick besked så var det inget kul alls; diskbråck och artros...
Sen har det hänt mycket privat också som jag inte tänker gå in på här i bloggen...

I förrgår kom väl beviset på att nog är nog.
Kroppen säger ju som bekant ifrån när något inte är bra... Jag var i alla fall på en affär i Ljusdal för att kolla på julklappar. Kände mig lite yr i huvudet. Sen minns jag inget förrän jag tittar upp på två ambulansmän!
Jag hade svimmat, legat och krampat i ca 20 sekunder och varit avtuppad i ca 7-8 minuter. Jag minns såklart inget av det hela. Det blev färd till Hudiksvalls Sjukhus där jag undersöktes grundligt. Blev kvar på sjukhuset tills igår eftermiddag. Under natten hade jag en mackapär som kollade min hjärtrytm, de har även kollat blodtrycket både när jag legat, suttit och rest mig upp.
EEG togs innan jag åkte hem, får svar på det om ca 2 veckor. Det kan vara epilepsi men mest troligt är det stress. Inte helt oväntat måste jag säga. Jag har inte mått bra på rätt länge. Mycket hjärnspöken...
Nu får jag inte köra bil på tre veckor, är sjukskriven och ska ta det LUGNT!

Jaja, God Jul gott folk!

1 kommentar:

Sofia sa...

Men gumman! Skönt att du får vara sjukskriven och vila dig. Trist med bilkörningen dock (samt krämpor). Hoppas du kan njuta lite av julen i alla fall. Kram och god jul!