2012-12-13

Sjukgymnast...

Idag har jag varit till sjukgymnasten. Har fått två nya övningar men hon tyckte att jag skulle ligga lite lågt tills jag har varit till Ortopeden nästa vecka så får vi vad han säger. Säger han "du skulle må bra av att börja simma" så kommer jag att simma trots att jag hatar det. Säger han "du skulle må bra av att åka längdskidor" så tror jag att jag protesterar. Vi har skämtat om det på jobbet, att jag har sånt motstånd till längdskidor. Det hänger väl ihop med att jag när jag var tjock och vägde 150 kg var ute på en vådlig skidfärd kanske...

Ikväll ska jag sticka klart Misans mammas sjal. Har lovat att leverera den i morgon nämligen. Får nog sitta uppe till sena natten om den ska bli klar...sa tidsoptimisten ;-) 
Ska även hinna göra en tavla ikväll eller i morgon har jag tänkt, det ska bli en födelsedagspresent till en arbetskamrat. Skippar promenaden ikväll eftersom det är -21 grader ute... Brrrr....

Inga kommentarer: