2007-10-21

Kärlek...

Kärlek för mig är för tillfället Gustav och Elin. De är med pappa i helgen så igår kväll åkte jag dit och barn är verkligen härliga. De svänger snabbt i humör, blir sura för att brorsan "tog legobiten som JAG skulle ha" eller "lillasyster säger att bla bla bla...". Men det är väl så det ska vara, de lär sig. Kärlek för övrigt... ja där är det stillestånd just nu. Har ju haft en man i mitt hjärta en längre tid, men han är på väg att blekna bort nu. Det är trevligt att ha någon att liksom spana på. Ja det får man, även om man är 42 år! Men just nu finns ingen alls. Halsbandet på bilden är för övrigt nytt och jättefint. Det kommer från Miss Dee

Igår var jag på bilorientering i Hofors. Mycket trevligt, men mindre trevligt att kliva upp jättetidigt när man varit på tjejmiddag kvällen före och inte kom isäng förrän vid 2. Jag sov över hos Lotta (där middagen var) eftersom jag inte ville köra bil. Vi kom på delad förstaplats tillsammans med 4 andra. Trevligt.

I morse när jag vaknade stod korna och råmade. Jag har kor ganska nära inpå mig. Har en granne som är bonde. Kor är ganska.... ja vad säger man... oförargliga djur. Men att vakna av att 2-3 kor råmar oavbrutet, ja det kan jag vara utan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du vill så finns det en utmaning till dig på min blogg! Om sanningar... (;-)