2007-10-06

Tjejmiddag

Nya kameran verkar jättebra hittills, även om jag inte hunnit testa den så mycket än. Har ägnat kvällarna åt lite tillverkning av främst armband, eftersom jag har några beställningar som jag ligger efter med.

Igår låg jag i soffan och glodde på tv hela kvällen, det var ju fredag. Fredag brukar innebära att luften går ur mig liksom. Tittade bl.a på Idol, men kan inte påstå att jag har någon favorit direkt. Har inte hängt med riktigt, men jag tyckte rätt person åkte ur igår i alla fall.

Idag var jag på Finess och fikade med Eva och Tina, massor av folk förstås, som alla andra lördagar. Kön gick ungefär lika fort som en snigel springer, så då kan ni tänka er. Hetsade inte upp mig för detta, men ibland undrar man ju vad det beror på liksom. Är det inte rätt man på rätt plats bakom kassaapparaten, eller är det kunderna som är struliga.

Gräsmattan är täckt av en matta av fallna löv. Jag blundar hårt när jag går förbi. Vet att jag måste göra ett ryck, men det är ju så förbannat tråkigt!

Nu är det dags att göra sig iordning för tjejmiddag hos Ann-Louise.

Inga kommentarer: