2007-10-02

Roulette green


Nu har jag bestämt mig, det blir en GRÖN Triumph, Roulette green heter nyansen. Idag bestämde jag mig, kollade på färgprov igår och färgen är cool tycker jag. Dessutom har jag ju redan en svart hoj. Alla delar är på lacken, fattas bara att jag ska in med en liten ruta som jag har köpt och som också ska lackas. Fick även min nya hjälm idag. Den täcktes också av försäkringen. Den passade perfekt, även om den känns liiiite för liten (tog en storlek mindre än den förra). Det känns jättekul att få en "ny" hoj, för den kommer nog att kännas som ny när den är grön istället för svart!

Mycket att göra på jobbet, men det är bara roligt. Lite strul med var jag ska sitta någonstans på ena skolan då rummet jag har använt är upptaget lite då och då. Hoppas det löser sig, min chef har tagit tag i saken.

Inga kommentarer: