2007-10-22

Lista/utmaning

Jag har blivit utmanad av Jerry.

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:

1. Jag hatar verkligen att kliva upp på morgonen, kommer aldrig att bli morgonpigg!
2. Min uppväxt var inte särskilt bra.
3. Jag mår verkligen dåligt av att vara tjock.
4. Jag gråter alldeles för sällan, kniper ihop och sväljer.
5. Jag gillar inte att städa, men att ha det städat.
6. Jag saknar barn i mitt liv.
7. Känner mig väldigt ensam ibland.

Jag utmanar: Cissi, Linsfia, Nouvelle, Catja, Andromea, Anne, och slutligen Maria

Cissi,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snabb du var!
Kul att du svarade och gjorde det på ett uppriktigt sätt.

Anonym sa...

Är så dålig på utmaningar...och tycker det är rätt trist...blev så mycket utmaningar ett tag så att jag tröttnade på det...men tack i alla fall. Sänder tillbaka utmaningen och hoppas du finner någon annan då jag känner att jag inte har tid för det.

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram
/Catja