2008-01-20

80-talslåtar

Diggar just nu Amii Stewarts "Knock on wood" i min iPod. Skitbra låt! Det är många 80-talslåtar som fortfarande håller tycker jag. Device och "Hanging on a heartattack" är också sådär medryckande. Under 80-talet så upptäckte jag U2 och de är ju fortfarande de stora favoriterna. Jag gillade också discomusik, var en glad tonåring och att dansa disco var kul. Vad gillar ni som läser här för musik? Kommentera gärna!

Är på G med en uppryckning i mitt hem nu verkligen. Sovrummet och skafferiet är ju fixat och klart och nästa projekt är nu mitt kontor/datarum. Suck. Det är två år sedan jag lovade att jag skulle städa upp ordentligt, men inget har hänt. Igår blev det lite rensat i alla fall och det blir en hel del till den loppis jag tänkte ha i vår. Tänkte möblera om också, men måste undan med lite grejor först. Jaja, jag ska bara... hehe... Jag och Alfons ni vet...

Har beställt lite grejor till min kamera också, för er fotointresserade så finns det billiga fotoprylar på www.kaffebrus.com. Jag har beställt stjärnfilter, uv-filter och motljusskydd till min nya systemkamera. Har aldrig använt stjärnfilter så det blir roligt att experimentera med! Så fort gymnasievalet är klart så skulle jag vilja ut och fotografera, testa kameran och verkligen lära mig den. Det är många funktioner som jag känner mig osäker på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad inspirerad jag blir över ditt nymålade skafferi!
själv målade jag om mitt för många år sedan men har ju ett ute i hult jag ska måla den här våren eller somaren! det blir ju så fräscht med vitt och så får man dessutom rensat!

måste köpa mig lite burkar och lådor för att ha som förvaring i hultskafferiet. där vill man verkligen inte få in objudna gäster i ens livsmedel...

ha det gött!

och vad fint det blev i sovrummet. bra jobbat!

Anonym sa...

Lars Winnerbäck rules! ;-)