2009-09-07

Helgen som gick...

Helgen:
Häckklippning hemma fredag, höll på hela dagen trots att jag snörvlade och hostade. Däckade i soffan på kvällen. Träningsvärk i armarna fick jag av att klippa för hand, jobbigt

Testade MindSpinning på lördag förmiddag. Ett mycket bra pass. Bra musik och peppande instruktör. Har bokat in mig nästa helg igen. Efter passet var det lördagsfika på Finess som vaaaanligt... Det blev bara Annika och jag denna gång.
Åkte till Hudikmarknaden på eftermiddagen med Uffe och ungarna. Ungarna fick en varsin hundring av Uffe att handla för, men snacka om att de var snåla. Nä, allt var för dyrt. Lite karuseller blev det också. Elin, Gustav och jag åkte "kaffekopparna" och då kunde man snurra på en ratt så att koppen gick runt runt. Det gjorde Elin, så jag blev helt groggy, nästan illamående. Fick be henne sluta och då sa hon "faster, när man är liten så blir man inte yr i huvudet". Hm, det är tydligen bara "gamlingar" som blir det hahahhaha
Däckade i soffan när jag kom hem vid nio och där vaknade jag kl 5 på morgonen. Jäkla förkylning!

Igår dammsög jag och torkade golv, klippte gräset och plockade undan lite. Efter det fick jag lappsjuka så Misan och jag åkte på Condis i Järvsö och fikade. Blev kallad för "fikakungen" av Anna-Lena som passerade. Jag brukar skoja och säga att fika är ett av mina fritidsintressen, haha...
Helgen avslutades av att Eva kom förbi och drack kaffe igår. That's it...

1 kommentar:

Sofia sa...

Kan tänka mig att det är en hel del pyssel med trädgård, men det måste vara UNDERBART att slippa grannar som väsnas. Är du aldrig mörkrädd? Kram.