2009-09-02

Jag vill ha en rosa ballerinadräkt! ;-)

Igår var jag och fotade lite barn på barngympa. Hur söta var de inte i sina fotbollsdräkter med "Ibrahimovicz" på ryggen och rosa ballerina-klänningar med Hello Kitty på?
En rosa ballerinadräkt kanske man skulle köpa? Haha! Om inte annat så skulle man då roa de andra deltagarna! Kan tänka mig att det skulle se roligt ut. Vore kul att dra på sig en sån och hålla god min och låtsas som att det är min ordinarie utstyrsel. Undrar vad de andra skulle säga... hihi.... Här finns mer bilder från barngympa

Gårdagen innebar att kollega K och jag besökte Vintergatans läger i Hovra. Vi hade två olika övningar med dem i halvklass eftersom de är så många i klassen. En jätterolig dag men huvudet var smockfullt när jag åkte hemåt. Fyra gruppövningar blev det och det är nog för mycket. Jag åkte hoj dit och när jag skulle åka hemåt så tyckte grabbarna att jag skulle "burna" och köra på bakhjulet hahhahhah vad de försökte trissa mig.

Underbart hojväder var det igår, riktigt varmt. Sista planerade hojturen också igår kväll. Vi blev 12 personer som åkte via Kalvstigen till Järvsö och fikade på Condis. Trevligt!

I söndags var jag på spinning, det var ett jobbigt pass. Jag har visserligen tränat ett tag, men mest byggt muskler och det blev tydligt att jag har dålig kondis. Ska försöka fortsätta med spinning men problemet är att det är fullt på passen. Har bokat in mig på MindSpinning på lördag f.m i alla fall...

För övrigt så behöver jag sätta ner foten och säga NEJ till en del som lastas på mina axlar. Jag måste bli bättre på det, så är det bara. Känner att det håller på att bli för mycket nu. Det gäller inte jobbet utan andra saker. Det beror delvis på mig själv, jag är en sån som lätt tar på mig för mycket... Så nu får det bli mer NEJ hädanefter! ;-)
Nu ska jag strax iväg på möte här på jobbet så baj baj för idag!

1 kommentar:

AKP sa...

Absolut måste man ha en viss ålder, i vanliga fall. Men nu skulle Myran "jobba" där och dom skulle baka Pizza och hon hade fått tillåtelse att ta med sig Linis .. men NEJ! Stopp från elaka mamma :P