2009-09-09

Mellanperiod

Inget nytt om jobbet än... Jobbigt att leva i ovisshet. Men det här kan väl bli en riktig långbänk skulle jag tro. Att politikerna måste spara vet de, men de är knappast överens om vad de ska spara på...

Förkylningen håller ihärdigt i sig. Trist då jag inte kan träna.
Igår var jag bara hemma, gjorde en beställning. En tavla till ett bröllop. Blev riktigt nöjd med den, en fin text. Ska försöka göra några fler tavlor till marknaden på Rosehills på söndag också då jag ska vara med. Ni vet väl att det finns tavlor på grannlåt?

Det är ganska lugnt på jobbet. Igår var jag på Tallbacken och träffade åttorna för första gången. En rätt lugn klass. Idag jobbar jag med lite infomaterial inför gymnasievalet. Det är lite av en mellanperiod nu innan gymnasievalet drar igång på allvar. Då får man minsann göra skäl för lönen.

Ska träffa Anna-Lena efter jobbet på Finess (mitt andra hem hi hi) och vi ska fixa lite med en hemlis för Gympaföreningen...

1 kommentar:

Marion sa...

Hoppas det ordnar sig med jobbet!!!