2007-03-24

En liten lista...

Hur bor du: I mitt eget lilla hus, 3 rum och kök, stor trädgård och så en källaren med tvättstuga och sånt.
Hur och vart vill du bo i framtiden: Trivs bra här, men man kanske flyttar till någon lite större stad, vem vet...
Brukar du komma i tid: Ja, jag kommer till 99% i tid, men ibland är jag tidsoptimist och blir sen men det händer väldigt sällan
Vad hade du i din mun senast: ägg
Har du bra kondition: Nej, har urdålig kondis
Hur lång är du: 183 cm
Hur känner du dig just nu: Trött, seg, lite hungrig
Hur upplever du dig själv som person: Lugn, bestämd, självständig, engagerad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar som studie- och yrkesvägledare på lite olika grundskolor
Vad har du på dig: Jeans och en tunika, bruna strumpor med blommor på
Har du någon fobi: Ja, jag har fobi för insekter, främst skalbaggar och andra större äckliga kryp
Hade du en bra kväll igår: Låg i soffan och tittade på tv mest hela kvällen, sen flyttade jag mig till datorn men började klippa med ögonen vid halv elva så då slocknade jag
Vilket är ditt senaste inköp: Köpte en blomma till köket igår, och dagen före köpte jag en kruka som den blomman nu står i
Din favoritdryck på morgonen: Dricker inget på morgonen förutom om jag är på hotell, då dricker jag juice och kaffe
Projekt just nu: Styrketräna och försöka gå ner i vikt
Vilken tid gick du upp idag: Halv åtta
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ja
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön som vanligt
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: *funderar* minns inte faktiskt
Senaste alkoholintag: För två veckor sen om jag inte minns fel, då blev det några öl
Har du haft mörkt hår: Ja säg en färg jag inte haft! ;-)
Är du morgonpigg: Nja, är väldigt seg på morgonen
Vem snackade du med senast: Misan på msn, mamma i telefon
Stjärntecken: Stenbocken
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin eller mörk öl
Snällast denna vecka: Vet ej, jag själv kanske?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kör alltid för fort, så det var säkert igår
Saknar du någon nu: Nej
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: Aldrig, är inte det en sida för ungar?
Gillar du dokumentärer: Ja
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och pyttelite tyska
När fikade du senast: I torsdags
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ha roligt åt folk eller spela allan
Jag får ont i magen: När jag är nervös
Senast sedda filmen: Walk the line

1 kommentar:

Anonym sa...

Walk the line är så bra... läs johnny cash biogafin om du inte har gjort det. Då får man bättre koll på vissa grejer i filmen. Jag hade läst först, det var jag glad för när jag såg filmen!