2007-03-23

Vad var det jag sa...

...igår?!? Jo att jag säkert skulle vakna tidigt trots att jag hade sovmorgon. Trots att jag mörklagt sovrummet totalt så vaknade jag klockan sex!
Var ut och hämtade tidningen och fixade lite med blommor, planterade om några. Tänk vad man får mycket gjort när man är uppe i ottan! ;-)

Har varit på sjukhuset idag och än en gång tagit tag i ett stort problem, nämligen min övervikt. Jag kommer att börja gå hos dietist och det känns helt ok för nu måste jag göra nåt innan jag ger upp totalt. Stärkt av besöket så åkte jag raka vägen till gymet och tränade i en timme. Hade sällskap av jobbarkompis K som jag gillar jättemycket. Problemet för mig är inte själva träningen utan att ta mig till gymet, alltså att gå in genom dörren liksom. Jag funkar som så att om det står mycket bilar utanför så kan jag banga ur och åka hem igen, men när jag har bestämt tid med nån, då funkar det jättebra. Fan jag är på G tror jag!

Tänk om det ändå fanns nåt kul att vila ögonen på där på gymet också, då vore det total lycka! Ja nån trevlig singelkille menar jag, gärna lång, manlig och med fina händer ;-)

Inga kommentarer: