2007-03-22

Torsdag

Idag blev det en lång dag. Jag åkte till jobbet 7.30 i morse och kom hem alldeles nyss (22.00). Jobbade såklart först. Lite nytt på jobbet; jag kommer att gå upp och jobba lite mer, pga sjukskrivningar inom gruppen. Jag jobbar alltså heltid från nästa vecka, istället för min 90%. Inga mer lediga fredagar alltså, men mer i plånboken. Ska bli kul också. Efter jobbet var jag och diskuterade ett uppdrag i min lilla firma och sen hann jag med ett 34-årskalas, besök hos frissan på kvällskvisten och så fika hos Annika.

I morgon ska jag sova länge eftersom jag är ledig. Hmmmm när jag säger sådär så brukar det innebära att jag vaknar sex eller nåt. Måste komma ihåg att dra ner rullgardinen ikväll när jag lägger mig!

Har klippt mig ca 5-6 cm, och det känns som 50 cm! Vill få luggen jämnlång med övriga håret och det tar sån tiiiiid. Men nu är det i alla fall inte slitet och tråkigt längre. Ny färg gör susen!

1 kommentar:

Pingolina sa...

Färg är nåt jag verkligen behöver. Bilderna från 70-årskalaset härom kvällen visar att jag är rätt grå, mycket mer än syrran som ändå är 7 år äldre ;-(
Måste göra nåt åt det snarast.
Hoppas du fått en skön sovmorgon. / Anna