2007-03-19

Näääää

Nu har jag deleatat min blogg för andra gången! Det var nämligen nåt strul när jag höll på att testade om jag skulle ha blogg eller inte häromdagen. När jag försökte lägga in ett nytt inlägg så blev det bara errorsida. Ruskigt irriterande. Idag gick jag in och gjorde lite ändringar, och då hände samma sak. Nu har jag deleatat igen, och så har jag skrivit in alla inläggen igen. Era kommenterare är såklart borta :-( men det kan inte hjälpas.

Jag ger den här bloggen några dagar, annars skiter jag i det. Diaryland... allt är förlåtet! ;-)


Jobbat i Forsa idag, och sen var jag på årliga kontrollen av struman på sjukhuset. Allt ser bra ut. Doktorn tycker att jag äter otroligt hög dos av levaxin, men vi har ju testat oss fram och eftersom jag mår bra så får jag fortsätta så. Nu har det gått tio år sedan jag opererade mig och de upptäckte cancern. Efter tio år brukar man dra ett streck och säga att man är frisk. Så vi gjorde det. Risken finns att sjukdomen kommer tillbaka, men det kan vara om tio år, 20 år eller kanske aldrig. Det är inget att gå och oroa sig för anser jag. Levaxinet kommer jag alltid att behöva äta, för annars dör jag pga att jag inte har någon sköldkörtel, men det är ju ett mindre problem. Jag har blivit riktigt duktig på att komma ihåg att ta tabletterna också ;-)

Det känns riktigt bra på jobbet också, men det har det ju gjort hela tiden. En lugn period har avlöpt, nu börjas det att trappa upp för dem som går i åttan. Jag ska ha lite gymnasieinfo, värderingsövningar jag redan klarat av på vissa skolor, och sen blir det prao och lite annat. Kul kul!

Men jag måste få beklaga mig lite också. Vädret... *suckar*... va fan är de här? Det snöade ca 2 dm igår, och nu har det precis börjat igen. Blä!

Inga kommentarer: